X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه + معرفی کامل و شرایط پذیرش

02632728197 مشاوره و ثبت نام
دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه

دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه

آموزشگاه دیار دانش
آموزشگاه دیار دانش

دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه

دانشگاه شیخ ادبالی ترکیه

دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه، یک دانشگاه دولتی است، که در سال 2007 در بیلجیک ترکیه تأسیس شد. این موسسه که با نام ددانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه  تأسیس شد، در سال 2012 به دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی تغییر نام داد.

دانشگاه بیلجیک ترکیه با دانشکده علوم و هنر، دانشکده فنی، علوم اجتماعی و مؤسسه علوم وابسته به ریاست جمهوری تأسیس شد. دانشکده اقتصاد و علوم اداری دانشگاه Dumlupınar، مدرسه حرفه ای Osmaneli، مدرسه حرفه ای Pazaryeri، مدرسه حرفه ای Gölpazarı، مدرسه حرفه ای Söğüt; دانشکده بهداشت و دانشکده خدمات بهداشتی حرفه ای، وابسته به ریاست دانشگاه عثمانگزی؛ مدرسه حرفه ای و مدرسه حرفه ای Bozüyük وابسته به ریاست دانشگاه Anadolu در دانشگاه ما گنجانده شد.

ارائه خدمات آموزشی باکیفیت، تربیت افرادی که در رشته های خود مجهز و متعهد به ارزش های فرهنگی باشند تا با ارائه تحقیقات علمی اصیل به کشور و بشریت خدمت کنند از جمله اهداف دانشگاه بیلجیک ترکیه می باشد.

دانشگاه شیخ اذبعلی بیلجیک هر ساله از طریق آزمون یوس اقدام به پذیرش دانشجو می نماید

دانشگاه شیخ ادبالی ترکیه

تحصیل دردانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه

دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه  در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. زبان تحصیل در دانشگاه بیلجیک ترکیه، ترکی و انگلیسی می باشد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه را دارند، برای رشته های انگلیسی زبان باید در ابتدای ترم اول دانشگاه در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنند. دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه  به دانشجویان این امکان را می دهد که با نمرات کسب شده از تافل در خارج از دانشگاه به تحصیل در دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه  بپردازند، البته مشروط به شرایط خاص. برای رشته های ترکی زبان شرط ورود به دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه آزمون تومر می باشد، در صورت نداشتن مدرک تومر نگران نباشید، دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه  در ترم اول، دوره زبان برایتان برگزار می کند. اخذ پذیرش از دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیهرا با خیال راحت به ما بسپارید.

دانشگاه شیخ ادبالی ترکیه

اخذ پذیرش از دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه

شرط اخذ پذیرش دردانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه آزمون یوس است. آزمون یوس امتحانی است که دانشجویان بین المللی باید در آن شرکت کرده و با توجه به نتیجه آن برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود اقدام می کنند. پذیرش از دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه به مانند تمامی دانشگاه های خارج از ایران نیاز به ترجمه رسمی سوابق تحصیلی دارد. متقاضیان نظام قدیم برای تحصیل در دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه  نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات و پیش دانشگاهی و ریز نمرات خود دارند. متقاضیان نظام جدید برای اخذ پذیرش ازدانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه  نیاز به ترجمه رسمی دیپلم و ریز نمرات خود دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه  به سایت دانشگاه به آدرس http://www.bilecik.edu.tr/ مراجعه کنید و یا برای اخذ پذیرش از دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه  با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش در ارتباط باشید.

دانشگاه شیخ ادبالی ترکیه

پردیس های دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه
دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه در سال 2007 تاسیس شد و از 6 پردیس مختلف به همراه پردیس اصلی تشکیل شده است. پردیس های دیگر عبارتند از پردیس Söğüt، پردیس Bozüyük، پردیس Osmaneli، پردیس Pazaryeri و پردیس Gölpazarı واقع در ولسوالی های Bilecik. پردیس مرکزی 46 هکتار مساحت دارد. خوابگاه های KYK برای دانشجویان دختر در پردیس اصلی وجود دارد. در تمام ساختمان ها کافه تریا وجود دارد که آموزش و پرورش در آنها برگزار می شود.
از سال 2007، زمانی که دانشگاه بیلجیک ترکیه تأسیس شد، همه ساختمان‌های پردیس دارای بازشوهای روشنایی سقف گنبدی (بام خورشید) و پنجره‌هایی در تمام دیوارها رو به محیط بیرون هستند. بنابراین حداکثر استفاده از نور روز و صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از نور طبیعی برای روشنایی ساختمان ها حاصل می شود.
پردیس مرکزی دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه در فاصله چند قدمی واحدها قرار دارد، تقریباً 50 درصد وسایل نقلیه دانشجویی و وسایل حمل و نقل عمومی نمی توانند وارد محوطه دانشگاه شوند. از آنجایی که محوطه اصلی پردیس مسطح و کوچک است، فاصله ورودی پردیس تا دورترین ساختمان 670.35 متر است. حمل و نقل از ایستگاه Bilecik (ایستگاه قطار سریع السیر)، ایستگاه اتوبوس Bilecik و مرکز شهر به پردیس توسط مینی بوس ها انجام می شود.

 دانشگاه شیخ ادبالی ترکیه

دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه

  دارای 10 دانشکده، 7 آموزشگاه حرفه ای، 1 مدرسه و 1 موسسه به شرح زیر می باشد :

دانشکده ها

  1. دانشکده دندانپزشکی
  2. دانشکده علوم و هنر
  3. دانشکده هنرهای زیبا و طراحی
  4. دانشکده اقتصاد و علوم اداری
  5. دانشکده علوم اسلامی
  6. دانشکده مهندسی
  7. دانشکده علوم بهداشت
  8. دانشکده پزشکی
  9. دانشکده علمی کاربردی
  10. دانشکده کشاورزی و علوم طبیعی

آموزشگاه های حرفه ای

  1. مدرسه حرفه ای Bozuyuk
  2. آموزشگاه حرفه ای گلپازاری
  3. هنرستان فنی حرفه ای
  4. هنرستان عثمانلی
  5. هنرستان پازاریری
  6. آموزشکده خدمات بهداشتی حرفه ای
  7. مدرسه حرفه ای سوگوت

مدارس

  1. دانشکده زبانهای خارجی

موسسات

  1. دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش

امکانات دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه

دانشگاه شیخ ادبالی ترکیه

دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و همچنین مطالعات آموزشی و علمی اهمیت زیادی می دهد. در این زمینه، نشست های علمی مانند کنفرانس ها، سمینارها، پنل ها، سمپوزیوم ها. بسیاری از رویدادهای فرهنگی مانند نمایش، نمایشگاه، تئاتر و کنسرت برگزار می شود.

فعالیت های ورزشی: فعالیت های ورزشی مختلفی در دانشگاه بیلجیک ترکیه برگزار می شود. سالن ورزشی سرپوشیده، زمین تنیس، زمین فرش سرپوشیده، زمین بسکتبال و والیبال، سالن سوکواش، دیوار کوهنوردی، مناطق طبیعی پیاده روی و پیک نیک در پردیس مرکزی دانشگاه بیلجیک ترکیه وجود دارد.
آموزش های تنیس، بسکتبال، فوتبال، رقص های محلی و موسیقی ترکی توسط متخصصین رشته های خود به هنرجویان داده می شود.

کتابخانه: یک کتابخانه مرکزی با مجموعه ای از 42500 جلد کتاب به همراه کتاب های تهیه شده از موسسات دولتی و خصوصی در دانشگاه بیلجیک ترکیه وجود دارد. با سیستم کتابخانه الکترونیکی، پایگاه های اطلاعاتی ارائه شده توسط TÜBİTAK - EKUAL برای خدمات کاربران باز شده است. همچنین یک سالن کنفرانس برای 200 نفر ایجاد شده است.

باشگاه های دانشجویی: 60 باشگاه توسط دانشجویان در دانشگاه بیلجیک ترکیه تأسیس شده است. کلوپ های دانشجویی به طور منظم اجراهای موسیقی و شعر برگزار می کنند، کنفرانس ها و پانل ها و مسابقات را سازماندهی می کنند. دانش‌آموزان این فرصت را دارند تا از طریق فعالیت‌هایی که در باشگاه‌هایی که در آن عضویت دارند، خود را تقویت کنند.

فرصت های بورسیه: فرصت های تحصیل پاره وقت و بورسیه غذا ارائه می شود.

مکان و حمل و نقل: پردیس دانشگاه بیلجیک ترکیه در بزرگراه Bilecik - استانبول، 6 کیلومتر از مرکز شهر است. حمل و نقل دائمی از مرکز شهر تا محوطه دانشگاه وجود دارد. علاوه بر این، نزدیکی Bilecik به شهرهای دیگر و امکانات قطار و اتوبوس، راحتی را برای دانشجویانی که دانشگاه بیلجیک ترکیه را انتخاب می کنند، فراهم می کند. از 1 ژوئن 2015، خدمات قطار سریع السیر به آنکارا، استانبول، اسکی شهیر و قونیه هر روز هفته سازماندهی می شود. توسط YHT فاصله بیلجیک تا آنکارا 2 ساعت و 6 دقیقه و فاصله بیلجیک تا استانبول 1 ساعت و 57 دقیقه است. بین Bilecik و Eskişehir با YHT 45 دقیقه و بین Bilecik و قونیه 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد. فواصل برخی از استان ها از بیلجیک: اسکی شهیر 70 کیلومتر، کوتاهیا 100 کیلومتر، بورسا 80 کیلومتر، ساکاریا 100 کیلومتر، آنکارا 300 کیلومتر، استانبول 225 کیلومتر.

امکانات خوابگاه: خوابگاه دخترانه بیلجیک با 1184 تخت، خوابگاه دخترانه حلیمه هاتون با 738 تخت، خوابگاه دانشجویی شیخ ادبالی (مردان) با 324 تخت، خوابگاه دانشجویی ارطغرولغازی (مردان) با 556 تخت خوابگاه و مرکز آموزشی مربوطه می باشد. در مرکز شهرنیز، خوابگاه ها و آپارتمان های خصوصی برای خدمت رسانی به دانشجویان وجود دارد.

شهریه دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه

شهریه دانشگاه بیلجیک ترکیه در مقایسه با دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه مقرون به صرفه تر است. اما میزان شهریه این دانشگاه متناسب با رشته و مقطع تحصیلی دانشجو متغییر است. جهت اطلاع از مبلغ شهریه رشته مورد نظر خود می توانید به سایت رسمی دانشگاه به آدرس http://www.bilecik.edu.tr مراجعه کنید، یا با مشاوران و متخصصان ما در آموزشگاه دیار دانش تماس بگیرید.

 دانشگاه شیخ ادبالی ترکیه

آموزشگاه دیار دانش چگونه اخذ پذیرش از دانشگاه بیلجیک شیخ ادبعلی ترکیه را آسان نموده؟

آموزشگاه دیار دانش به عنوان تخصصی ترین مرکز برگزاری کلاس های آمادگی آزمون یوس در کرج و تهران و به صورت آنلاین (غیر حضوری ) در سراسر کشور با بهره مندی از برجسته ترین اساتید، شما را برای کسب بالاترین نمره در آزمون یوس، برای ورود به دانشگاه های دولتی ترکیه آماده می کند.

بیلجیک

دانشگاه شیخ ادبالی ترکیه

بیلجیک (به ترکی استانبولی: Bilecik) شهری است در کشور ترکیه که در استان بیلجیک واقع شده‌ است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۸ میلادی ۳۹٬۴۵۳ نفر و بر اساس برآوردهای سال ۲۰۰۹ میلادی ۴۶٬۴۰۳ نفر می‌باشد.

این منطقه در اوایل 3000 سال قبل از میلاد به وجود آمد و بخشی از قلمرو کنترل شده توسط تمدن های قابل توجه زیادی از جمله هیت، فریگایی ها، لیدی ها، ایرانیان، رومی ها و بیزانس ها بوده است. در این شهر منطقه ای به نام Söğüt وجود دارد که شهر کوچکی است که امپراتوری عثمانی در سال 1299 در آن جا تأسیس شد و منبع مهم باستان شناسی و همچنین آثار فرهنگی این شهر است. در منطقه Söğüt یک سایت برای علاقه مندان به موزه قوم شناسی وجود دارد.
Bilecik به دلیل وجود خانه های قدیمی شهرت دارد. برخی از سایت های دیگر مورد علاقه در استان عبارتند از: مسجد عثمان غازی و مسجد ارواح غازی، مسجد کپریلو ممتحث پاشا، کاروانسرا، مقبره های کاپیتیکا، مسجد رستم پاشا و غرفه گلیان.

 

 

 


  • دانشگاه شیخ ادبعلی در کدام شهر واقع شده است؟

    این دانشگاه در شهر بیلجیک در نزدیکی استانبول واقع شده است و با نان دانشگاه بیلجیک نیز شناخته می شود

  • شرایط پذیرش دانشگاه شیخ ادبعلی بیلجیک چیست؟

    این دانشگاه از طریق شرط معدل و آزمون یوس اقدام به پذیرش دانشجو می نماید


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید